Fiatalok és lelkesek. Helybeliek és nagyon elszántak. Szinte mindent tudnak, és szeretnének itt maradni.

Pontosabban ott maradni, ahol születtek és fiatal felnőtté váltak. De nemcsak beszélnek erről, hanem a tettek mezejére léptek.

Kik ők?

2017.09.09.

a Magyar Értékek
Napján

Szeptember 9-én mi is részt vettünk a Budapesten megrendezett Magyar Értékek Napján. A Köszi bemutatta az Értékpiramis Társasjátékát, amelyet az érdeklődök is kipróbálhattak, magunkkal vittük a kiadványainkat, és szívesen beszéltünk a résztvevőknek a munkánkról, tevékenységeinkről. Rengeteg csodát láttunk.

2017.08.14-19.

Határtalanul az értékőrök birodalmában Taliándörögdön

Erdélyi fiatalokkal

Kárpátaljai, Felvidéki fiatalokkal

2017.07.27.-08.01.

2017.06.22-27.

Kárpát-medencei

2017.június 22-én kezdetét vette az első Kárpát-medencei Értékőr találkozó. Csütörtöki érkezés és ismerkedés után, pénteken kezdetét vette a munka! Kiállítás berendezés,felkészülés a bemutatkozásra. Az ünnepélyes megnyitó után meg is kezdődött ez első műhelymunka,mely megalapozó volt a hétvége folyamán.
Szombaton folytatódtak az ismerkedős játékok és a komolyabb hangvételű műhelymunkák. A csapatoknak lehetőségük nyílt elmesélni milyen értékőr munkát folytatnak a településükön,jelenleg hol tartanak,majd mindenki elmondhatta a jövővel kapcsolatos elképzeléseit, terveit.
Még az időjárás sem szegte kedvünket,és vasárnap is mosolyogva folytattuk a munkát.
Hétfőn pedig rendet hagyva magunk után, ellátogattunk a Balatonra.

Csodálatos hétvégén vagyunk túl,köszönjük a résztvevőknek,hogy megtiszteltek jelenlétükkel!

Értékőr találkozó

Kérdések és válaszok a Kárpát-medence értékeiből

KIADVÁNY

2017.május

2017.05.24.

Vasvári Értékfeltár

Kollégium

Látóút

Tiszanána

2017.05.05.

Alkalmunk nyílt bepillantást nyerni a lelkes tiszanánai értékőr csapat munkájába. Nagyon ügyesek,és mint láttuk valóban vannak (voltak) olyan értékek melyet megmentettek az utókor számára

2017.04.30.

2017.02.23.

KincsesKlub Tábor

2017

1. nap: Első nap a táborban inkább az összeszokásról szólt, csapatépítő játékokat, bemutatkozós játékokat (hogy mi is még jobban megismerjük őket) játszottunk.
Egy kis kirándulással egybekötve mentünk el ebédelni.
Ezt követően Afrikába utaztunk. Megnéztünk egy bemutató filmet a földrészről,és közben Fruzsi egy tanulságos afrikai mesét olvasott fel a gyerekeknek.

2. nap: A tábor második napját az Ilona malmos fűrész üzemben kezdtük,ahol sok érdekes gépet,szerszámot mutattak be Kocsis Csabáék. Miután a gyerekek bepillantást nyerhettek a fafeldolgozás rejtélyeibe, meglátogattuk Kapolcson a játszó teret.
Délután az előző nap elmaradt "afrikai gyöngyöket" készítették el a gyerekek.
Majd ismét "elutaztak", ezúttal Kínába.

3. nap: A harmadik napon reggeli tornával, bemelegítéssel kezdtünk, hogy jól menjen az íjászkodás. Nagyon ügyesek voltak a gyerekek.
Ezt követte az ebéd, majd délután kimentünk a Tik-hegyre számháborúzni.

4. nap: Utolsó napon kissé kifáradva,de annál nagyobb lelkesedéssel vágtunk bele a napba! Elsőként a helyi Vasüzemet látogattuk meg,a gyerekek megismerkedhettek a fém megmunkálásának folyamataival, formáival.
Ezt követte egy gyors toto és az ebéd.
A gyerekek közkívánatára délután ismét számháborúzás volt a Tik-hegyen.
Miután mindenki összekészülődött az estére következett a buli
Reméljük mindenki jól érezte magát! Köszönjük hogy eljöttetek!  Egy élmény volt!